Sambutan Birthday Di The Urban Affair Dataran Centrio Seremban 2 - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Sambutan Birthday Di The Urban Affair Dataran Centrio Seremban 2

11 September 2024

Sambutan Birthday Di The Urban Affair Dataran Centrio Seremban 2

Bismillahhirahmannirrahim... 

As Salam and greetings to dear readers.

Sambutan Birthday Di The Urban Affair Dataran Centrio Seremban 2. Kisah throwback 27062024 yang lalu. Sambutan Legal Birthday babies Mar - Jun di The Urban Affair Dataran Centrio Seremban 2. Actually yang gigih dan bising-bising suruh buat celebration ini adalah bos Mrs. A tapi tulah masa hari kejadian tu boleh pulak dia tak hadir.

Pada mulanya ada juga perancangan we all nak tunda tarikh lain. Tapi bila difikir-fikir semula semua perancangan dah berjalan macam pagi tu yang ditugaskan membeli kek dah pi beli kek. Yang ditugaskan menempah tempat dan persiapan event pun dah settle. So we all sepakat sekata meneruskan tanpa kehadiran En. Bos gittewww... 

Pada petang selepas waktu bekerja we all semua dengan kenderaan masing-masing bergeraklah ke The Urban Affair. Tempat yang dah siap reserved tu adalah bangunan yang sebelah di seberang jalan.

Sambutan Birthday Di The Urban Affair Dataran Centrio Seremban 2.

Sambutan Birthday
Sampai aje di The Urban Affair terus menuju ke meja yang dah reserved cuma food masa tu belum tersedia

Sambutan BIrthday
Cake is a must 😍

Sambutan Birthday
May baby 😝 bergambar solo bersama Cake

Sambutan BIrthday
We all lerrr... March to June babies itu 

Walaupun bos tidak dapat hadir sambutan tetap meriah eh! 😇😇😇 Actually kos semua ini adalah dari kutipan Tabung Hari Lahir Legal Dept. Semua staff diminta menyumbang ke THL setiap bulan berdasarkan amount yang telah dipersetujui.

Sambutan BIrthday
Okay yang ini bergambar satu department kecuali bos

InsyaAllah akan ada lagi sambutan birthday untuk the rest yang belum sampai tarikh birthday waktu ni. Till then itu sahaja kisah Sambutan Birthday Di The Urban Affair Dataran Centrio Seremban 2.





1 ulasan:

MRS.A my blog my stori ©